VIDEO BOGEL MELIA AIMIELIA | VIDEO PENAFIAN MELIA AIMIELIA

Posted in 16 March, 2012
by wan_cikgumuzik

VIDEO LUCAH MELIA AIMIELIA  | VIDEO PENAFIAN MELIA EIMIELIA | Melia Aimielia kini menghadapi saat getir berkaitan isu video lucah yang tersebar kononnya. Apa yang pasti masih ada mana-pihak yang mengatakan bahaa ujudnya video lucah 3GP Melia Aimielia yang di gembar-gemburkan. Adegan seks di dalam video 3gp tersebut dikatakan seiras dengan Melia Aimeilia dan mempunyai cincin yang sama..

Melia Aimielia Menafikan sekeras-kerasnya bahawa pelaku yang berada di dalam video tersebut bukan lah beliau dan jom kita dengar apa komen Melia Aimielia dalam satu video keluaran KRUtv nih.. Korang fikir dan nilai lah sendiri yerrr.




Dah tengok dah video pengakuan beliau?? Aku pun tak pasti samada Melia Aimeilia nih betul ataupun blogger yang buat cerita nih yang betul.. So sekarang siasatan sedang dijalankan.. Nampaknya panas jubur laa jugak blogger tuu kan kalau2 benda nih hanya fitnah.. 

Ada sapa2 yang nak tengok tak video lucah 3gp Melia Aimielia nih?? Hahaha... rasanya tak ada kot... kalau ada, kompom dah ada di tempat2 nak download video lucah 3gp tuhh.. heheheh..

JOM LIKE FB FANPAGE AKU...!!