WANIE MENTOR 6 TARIK DIRI | PORTEGE FERHAD

Posted in 23 March, 2012
by wan_cikgumuzik

WANIE MENTOR 6 TARIK DIRI | PORTEGE FERHAD | begitu lah nasib salah sorang peserta realiti Wanie atau nama penuhnya Salwani Sawi yang berasal dari Wilayah Persekutuan Labuan telah menarik diri dari persaingan realiti TV Mentor 6. Wanie Mentro 6 yang berusia 18 tahun telah menarik diri atas alasan masalah kesihatan. 


Kesian jugak apa yang menimpa Wanie kan?? Bukan senang nak jadi penyanyi kan?? Kesihatan sangat perlu kan? Apa2 pun tahniah la jugak diucapkan kat wanie sebab berjaya jugak masuk mentor 6 walaupun perjuangan tamat di masa permulaan..


Oleh yang demikian, Wanie telah digantikan dengan peserta yang baru bernama Tiesha. Sekarang Tiesha pula menjadi protege kepada ferhad menggantikan tempat Wanie.. Tahniah jugak lah diucapkan kepada Tiesha kerana kini berada di mentor 6.


Apa-apa pun jangan lupa saksikan rancangan Mentor 6 di TV3 setiap hari ahad dan ianya ditayangkan secara langsung pada jam 9.00 malam..


SILA LERR LIKE FB FANPAGE AKU NIH..!!


TAGS : WANIE MENTOR 6 TARIK DIRI, KENAPA WANI MENTOR 6 TARIK DIRI, KENAPA PORTEGE FERHAD TARIK DIRI, PORTEGE FERHAD TARIK DIRI DARI MENTOR 6, WANIE PORTOGE FERHAD TARIK DIRI DARI MENTOR 6,