LELAKI KACAK

Posted in 23 March, 2012
by wan_cikgumuzik

LELAKI KACAK | Tetiba plak kan entri lelaki kacak nih terkeluar kan?? Hahahhaa.. Bukannya apa, nak test satu kontest SEO yang dianjurkan oleh earncent.com nih... Tetiba plak terasa teringin plak nak layan kontest SEO yang mencari keyword lelaki kacak kat google tuhh.. 


Apa yang aku nak sampaikan pada entri bertajuk lelaki kacak nih ialah luahan hati aku berkaitan UNTUNGNYA MENJADI LELAKI KACAK dan ada jugak ruginya kan?? Haha.. Lantak lah apa korang nak kata. Janji aku mencuba untuk asah bakat SEO aku dengan menggunakan keyword lelaki kacak nih..

SUMBER : LELAKI KACAK BUKAN HANYA PADA RUPA
Haa.. Bagi aku laa kan.. Kenapa lelaki kacak dikatakan untung?? Sudah semestinya lelaki kacak nih mempunyai ramai peminat wanita2 di Malaysia nih.. Yang tuu paling untung... Betol kan apa yang aku kata kan?? 


Bila seseorang lelaki tuu didefinasikan sebagai lelaki kacak, maka percaya atau tidak, setiap kata-katanya pasti akan diberi perhatian oleh semua orang termasuk lah LELAKI sendiri. Maka, seorang lelaki yang kacak adalah membolehkan mereka layak menjadi penceramah yang berjaya. 


Untungnya menjadi lelaki kacak nih jugak ialah setiap apa yang dipakai adalah nampak cantik walaupun pakaian itu sebenarnya biasa-biasa ajerr... kalau lah lelaki tak kacak yang pakai, kompom2 laa xde orang yang pandang kan?? Hahahhaa.. Betol tak??


Tetapi ada jugak ruginya jadi lelaki kacak nih, Haaa.. Apa yang rugi?? yezzaaa.. Lelaki kacak tak akan merasa susah payah nak mengorat awek2 seperti lelaki biasa.. Tak akan ada pengalaman pahit ketika mengorat dan kena maki ngan awek2 tuhh.. Hehehehhe..


Nak iklan sikit nihh...
Cabaran SEO Lelaki Kacak ini dianjurkan oleh Earncent.com dan ditaja olehLadfeAmir.comSEO AppsBluedianthus.comHafizmohd.comUmarFaruq.comHadi HanafeeJomtonton.netMuaz Lelaki KacakOhcikgu.comBloggerWanita.comCyza SectorLelakiAcai.com Sabreehussin dot comAbrablog.com dan AhmadFaizal.com.
haaa.. Sebenarnya susah laa jugak bila jadi lelaki kacak nih.. Yer lah kalau pegi mana2 pun, mereka pasti akan sentiasa dipandang oleh ramai orang.. Rimas jugak bila muka dah kacak mcm tuu kan? Kekekeke.. Nak kena kontrol2 hansome plak kan... Nak korek idong pon susah sebab orang ramai asik dok ushar jerr muka kacak mereka tuu kan..
jumpak kat FB


Aku rasa cukup laa kot cerita aku pasal lelaki kacak nih.. Hehehehe.. Sebenarnya saje jerrr nak test SEO nih.. Keyword lelaki kacak menjadi taruhan.. Ramai jugak otai2 SEO yang join kontest nih.. Ada aku kisah?? Janji aku mencuba.. Korang pon jom lah try.. Mana laa taw kot2 nasib kann?? Sapa nak try, sila klik CABARAN SEO LELAKI KACAK 2012


SAPE LELAKI KACAK SILA LIKE FB FANPAGE AKU NIH..!!


TAGS : KEYWORD LELAKI KACAK, CONTEST LELAKI KACAK, SEO LELAKI KACAK, UNTUNG JADI LELAKI KACAK, RUGI JADI LELAKI KACAK, KISAH LELAKI KACAK, CERITA PASAL LELAKI KACAK, APA ITU LELAKI KACAK, LELAKI KACAK UNTUNG, CABARAN SEO LELAKI KACAK, CONTEST SEO LELAKI KACAK,