GAMBAR TERBARU PERHIMPUNAN BERSIH 3.0 | LIVE UPDATE

Posted in 28 April, 2012
by wan_cikgumuzik

GAMBAR TERBARU PERHIMPUNAN BERSIH 3.0 | Walaupun perhimpunan bersih 3.0 dijadualkan 28 April telah bermula seawal jam 11 malam 27 Aprol 2012.. Bukan main kecoh lagi anjing2 tuhh menyalak kat KL.. Aku sempat laa cilok gambar sekitar perhimpunan haram jadah yang member2 aku snap tadi.. Perhimpunan yang dikatakan aman kini bertukar ganas...Jom tengok gambar terbaru perhimpunan BERSIH 3.0 yang masih panas lagi nihh..












provokasi yang dilakukan.. kata nak duduk.. tapi tdo terus.. 



Buat masa sekarang, aku syer 6 keping dahulu gambar sekitar perhimpunan BERSIH 3.0 nihh.. kang kalau aku dah dapat gambar2 yang terkini, aku akan update dan korang boleh laa tengok keganasan orang2 kita dalam perhimpunan BERSHIT nihh..


Kita tunggu gambar untuk esok plak.. sama2 kita tengok dungu2 pembangkang dok menyalak mcm hanjing kat perhimpunan BERSIH 3.0 tuu.. Sekali lagi aku nak ingatkan, esok aku akan update dan masukkan lagi banyak gambar-gambar terkini dan terbaru sekitar perhimpunan BERSIH 3.0 nihh..


JOM LIKE FB FANPAGE AKU...!!

TAGS : GAMBAR SEKITAR PERHIMPUNAN BERSIH 3.0, GAMBAR KEGANASAN BERSIH 3.0, GAMBAR TERKINI PERHIMPUNAN BERSIH 3.0, GAMBAR TERBARU PERHIMPUNAN BERSIH 3.0, GAMBAR BERSIH 3.0, GAMBAR KEGANASAN PESERTA BERSIH 3.0