PANDUAN UNTUK PESERTA BERSIH 3.0 YANG MENJANJIKAN HURU HARA AKAN BERLAKU

Posted in 27 April, 2012
by wan_cikgumuzik

Yes...!! sekali lagi aku dapat kesan yang perhimpunan BERSHIT 3.0 nih akan menjadi sebuah perhimpunan yang pasti menghuru-harakan Kuala Lumpur pada hari kejadian tuh.. Dari apa yg dapat dilihat pada PANDUAN UNTUK PESERTA BERSHIT nih, kebanyakannya ditulis berkaitan dengan perkara yang memberi maksud "BERSEDIA, RUSUHAN BESAR AKAN BERLAKU" itu lah yang dapat kita buat kesimpulan dari apa yang disarankan dalam panduan tersbut setelah dikeluarkan oleh penganjur BERSHIT 3.0 nanti.

Janji AMBIGAS PEMEDIH MATA yg mengatakan perhimpunan tuhh akan berlangsung dengan aman sudah pasti menjadi ayat manis seorang penyokong GAY ok.. kalau lah perhimpunan tuhh aman, kenapa harus keluarkan PANDUAN yang sebegitu rupa? Nampak tak agenda utama india tuhh?? So??? korang yang bijak pandai tuhh kenapa nak sokong jugak BERSHIT 3.0 nihh??


Apa2 pun jom kita baca apa cite dalam PANDUAN UNTUK PESERTA BERSIH kat bawah nihh... Make sure berfikir bila membaca ayat2 yang di'hilight' ok..
Kannnnn??? semuanya mengenai perkara yang menunjukkan rusuhan dan provokasi akan berlaku pada perhimpunan tuhh.. cakap mcm keling laa plak kata perhimpunan aman.. opsss.. memang keling kot?? Hehehehhee.. 


Apa2 pun, aku dengan berbesar hati lah nak mengajak rakan2 blog aku dan semua pembaca blog aku agar JANGAN JOIN PERHIMPUNAN BERSHIT 3.0 tuhh... jangan tertipu dan hanya dijadikan sebagai ANJING PR menyalak2 di tengah2 bandar Kuala Lumpur tuhh nanti...


Peace no war..!!



JOM LIKE FB FANPAGE AKU...!!