GAMBAR PASAR BORONG KANGAR TERBAKAR 18 MEI 2012

Posted in 18 May, 2012
by wan_cikgumuzik

GAMBAR PASAR BORONG KANGAR TERBAKAR 18 MEI 2012 | Satu kebakaran besar telah berlaku di Pasar Borong Kangar di mana telah memusnahkan ke semua gerai-gerai jualan yang terdapat di pasar borong. Kejadian berlaku lebih kurang jam 3.30 pagi tadi. Kebakaran yang berlaku di pasar borong berjaya dipadam dalam masa 3 jam oleh pasukan bomba yang datang dari balai sekitar perlis. 


lagi gambar di bawah
Jumlah kerugian dan punca kebakaran masih dalam siasatan. Namun hasil temubual aku dengan salah seorang peniaga pasar borong, beliau menyatakan beliau kerugian hampir RM6,000 kerana tiada barangan, wang atau dokumen2 yang dapat diselamatkan kerana mendapat berita kebakaran pada jam 4.30 pagi tadi..


So, jom kita layan beberapa keping gambar kebakaran kat pasar borong kangar yang aku snap pagi2 buta tadi.. 


















Hanya itu jerr gambar yang aku nk kongsikan walupun aku snap banyak... hehehhe.. malas nk bubuh watermark banyak2.. err.. sapa2 yg rasa nk amik gambar aku yg tadak watermark.. sila laa bayar yer.. dan kalau nk amik gambar kebakaran kat pasar borong kangar nih, jangan segan silu lahhh nk letakkan sumber gambar yerr.. lalalalla..



JOM LIKE FB FANPAGE AKU...!!