PAPA GOMO VS UNIT MEDIA BARU UMNO UMB

Posted in 14 May, 2012
by wan_cikgumuzik

PAPA GOMO VS UNIT MEDIA BARU UMNO UMB | Assalamualaikum, Salam Sejahtera dan salam satu Malaysia.. Kancah politik di alam cyber membuatkan aku terpanggil untuk menulis entri ini.. Kiranya ianya menampakkan seperti pergaduhan sesama sendiri di dalam satu parti politik setelah keujudan cybertroopers pembangkang yang tumbuh bagaikan cendawan. Tak kurang juga dengan penulis-penulis blog pro kerajaan.

Isunya di sini hanya kerana JUMLAH LIKE dan JUMLAH DISLIKE yang terdapat pada satu video yang dikeluarkan di youtube. Agenda sebenar perbalahan sesama blogger antara papa gomo dan blogger2 UMB masih samar2 dan masih tidak tapat diketahui. Niat papa gomo menghentam UMB masih juga tidak jelas dan sudah pasti ada perkara yang tersirat papa gomo menulis sedemikian pada artikel beliau bertajuk Cybertroopers UMNO Gagal, Syabas Buat Jentera Pembangkang.




Isunya hanya cybertroopers pembangkang yang setiap seorang mempunyai hampir 30 account dan hanya ditugaskan untuk memicit icon dislike pada video2 pro kerajaan di youtube dan ianya memberikan kesan yang sangat maksima apabila banyak video2 pro kerajaan memaparkan jumlah dislike yang banyak seperti contoh video di atas.
Papa gomo merungut kerana Unit Media Baru UMNO (UMB) tidak mampu hendak menandingi cybertrooper yang ditubuhkan oleh pembangkang di bawah naungan BLOGGER JINGGA 13 yang sentiasa menyebarkan berita yang palsu dan penuh dengan fitnah... Mereka juga penulis blog dan pelayar laman youtube yang sentiasa menjalankan tugas memicit butang DISLIKE pada video pro kerajaan.


Rasanya isu ini kecik sahaja dan tak perlu difikirkan sangat sebab hakikatnya, nisbah 1:30 account youtube bukan lah masalah yang besar... Penulis2 UMB tidak perlu meniru teknik kotor Pembangkang yang mcm tuu kan?? Tak perlu nak bukak account youtube banyak2.. Hakikatnya kita tahu yg UMNO sangat kuat.. Lebih baik kita hanya menulis dan terus menulis dengan menyebarkan berita benar berpandukan fakta.. Itu yang rakyat perlukan...


Mungkin sikap terlalu telus UMB menyebabkan jumlah like tak sebanyak seperti yang dilakukan oleh mediatroopers pembangkang pada video2 pro kerajaan.. Tak perlu lah nak bermain politik kotor kerana setiap perkara yang busuk, pasti dapat dihidu oleh rakyat. UMB hanya perlu perjuangkan apa yang patut jerr.. jangan cemarkan nama hanya kerana nak banyak jumlah like pada video jerr..


Kepada papa gomo, artikel ini bukan untuk menghentam anda seperti sesetengah blogger pro kerajaan yang lain, entri ini hanya luahan pendapat aku jer... sorry papa gomo.. jangan lerr hentam UMB lebih2 yerr sbb kita UMNO tak main cara kotor.. sekian....



JOM LIKE FB FANPAGE AKU...!!