KAD UCAPAN SELAMAT HARI BAPA | E-KAD HARI BAPA 2012

Posted in 14 June, 2012
by wan_cikgumuzik

KAD UCAPAN SELAMAT HARI BAPA | E-KAD HARI BAPA 2012 | Rasanya hari bapa akan tiba tak lama lagi, jadi ramai lah yang akan cari kad ucapan hari bapa nih.. Err... ada yg kata haram ker nak sambut hari bapa nih?? Ok.. bagi aku, niat sambutan adalah sangat penting... Apa salahnya kita mengenang jasa bapa kita dan beri penghargaan kepada bapa kita kan?? 


Apa2 pun, kat sini aku syer beberapa kad ucapan selamat hari bapa yang aku creat sendiri untuo kawan2 download dan letak di facebook utk meluahkan perasaan terima kasih korang kepada bapa korang sempena hari bapa yang akan datang. 



Di bawah nih ada 10 poster atau kad ucapan selamat hari bapa hasil kerja tangan aku yang mengambil masa lebih kurang 10 jam untuk aku siapkan semuanya.. Copy laa mana2 yg korang suka dan tempek kat entri korang..











untuk copy kad ucapan nih, korang tak perlu mintak kebenaran aku.. just copy jerr.. aku buat utk korang semua ok..!!

JOM LIKE FB FANPAGE AKU...!!