FITNAH TERKINI PAKATAN HARAM KEPADA KERAJAAN - ROSMAH JADI PM?? WTF LAHH!!

Posted in 05 July, 2012
by wan_cikgumuzik




Selepas satu Fitnah maka satu lagi fitnah yang akan dilemparkan ke atas Datin Seri Rosmah Mansor isteri kepada Perdana Menteri Malaysia. Fitnah yang bukan pekara biasa tetapi fitnah yang mengaibkan dan pastinya dengan niat menghasut rakyat Malaysia membenci kepimpinan Perdana Menteri Malaysia.

Kelmarin blog politik no 1 Malaysia UMNO WORLD yang merupakan jentera pembangkang telah melemparkan fitnah jahat keatas RTM dan TV3 apabila menyatakan pihak RTM dan TV3 meletakkan Datin Seri Rosmah Mansor sebagai Perdana Menteri Malaysia. Lihat dibawah ini:

Hebat bukan apa yang dilakukan oleh mereka jentera Pakatan Pembangkang ini. Fitnah dan terus fitnah tampa mengira Dosa pahala asalkan pimpinan mereka dapat menawan Putrajaya walaupun dipimpin DAP.

Hakikatnya mujur lah seorang pegawai Khas kepada Perdana Menteri Rizal Mansor yang turut sama dalam rancangan RTM tersebut mengambil beberapa keeping gambar yang menunjukkan dengan jelas apa yang dinyatakan oleh pihak RTM. Lihat gambar dibawah ini:




Allah Maha Besar dan sepandai pandai Fitnah yang dilemparkan dengan niat nak memburuk burukkan Datin Seri Rosmah akhirnya GAGAL sama sekali. Namun apa pula kenyataan yang bakal dikeluarkan oleh kepimpinan Pakatan Pembangkang apabila Blogger mereka melemparkan Fitnah? Apa kata mereka?

Percayalah pemimpin mereka akan menyatakan pekara tersebut dengan jawapan “ NO KOMEN”ataupun dengan kata lain bahawa enggan menjawap apa yang akan diajukan berhubung artikel dari blogger upahan mereka.



"Pembangkang Cukup Hebat dalam Menyebarkan FITNAH"

Apa pun tanggungjawap kita untuk mempertahankan Perdana Menteri, Isteri beliau dan anak anak beliau dari serangan Fitnah jahat pembangkang. Dan percayalah menjelang PRU 13 nanti akan lebih banyak serangan fitnah jahat sepertimana sebelum ini akan dilemparkan kepada pemimpin kita terutamanya Datin Seri Rosmah.


Semoga rakyat Malaysia jelas mengenai pekara ini dan harapan Gomo agar setiap yang dinyatakan oleh Blog Blog politik dapat diperhalusi terlebih dahulu kesahihannya daripada kita mudah mempercayaiinya secara bulat bulat.-SUMBER




JOM LIKE FB FANPAGE AKU...!!