JOHARI PAIN SUDAH POTONG ANUNYA | PERMOHONAN MAAF JOHARI PAIN

Posted in 10 August, 2012
by wan_cikgumuzik

JOHARI PAIN SUDAH POTONG ANUNYA | PERMOHONAN MAAF JOHARI PAIN | Toodiaa.. Gelak pon gelak jugak.. Pasaipa lahh johari pain nih dok buat lawak bodoh betting yg bukan2.. Nak kerat kote plak pertaruhan dia kan?? Bapak punya berani... Kang tak pasal2 satu malaysia dok tuntut janji yang dia buat.. kah kah kah kah.. Tekanan beb.. Memang panas pungkoq lahh kau johari pain oii.. Aku smpati ngan hang..!

Kerana molot badan binasa beb.. Tak pasal2 jer kote kau kena potong nanti.. Apa2 pun, kami rakyat malaysia bukannya kejam sangat sampai nk suruh hang potong anu hang betoi2.. Apa kata buat lah video kerr.. Status kerr  memohon maaf di atas keterlanjuran kata2 hang... Bukan susah pon.. Rakyat Malaysia pemaaf laa bro.. Jangan plak kau sembunyi mcm tikius ketakutan.. hehehehehe...
Hah.. Cuba tgk.. Berapa banyak fanpage kat facebook dah tercipta oleh kerana keceluparan status hang johari pain... kih kih kih.. Aku kesian jugak kat hang johari oii.. Apa kata hang keluar dan buat permohonan maaf secara terbuka.. Panggey lah TV3 kaa.. RTM kaa buat press confren.. Geng2 media nih mau sangat lah berita2 hot mcm nihh... Kompom depa setuju nk buat press confren ngan hang johari oii..

Skang aku mewakili rakyat Malaysia mahukan johari pain memohon maaf secara terbuka kepada rakyat Malaysia kerana kebiadaban status FB hang.. Boleh?? Kalau hang betoi2 jantan, silakan.. Dan secara peribadi, aku cabaq hang johari pain oii.. Ada bran?? Setakat minta maaf kat fanpage yg hentam kau tak stim bro... hehehhe..

Apa kata ang update laa satu status kat FB hang johari oii.. aku tgk fb hang pon dh ada ayat seribu dinar... tataw lah tuu fb sebenar hang atau tak.. ishk ishk ishk... tekanan tol lah.. apa2 pun, hang kena insaf...

LIKE FAN PAGE AKU KALAU SUDI....