PAPA GOMO DEDAH SKANDAL SEKS GAY ANWAR BUKTI PRU DAH HAMPIR

Posted in 21 March, 2013
by wan_cikgumuzik

PAPA GOMO DEDAH SKANDAL SEKS GAY ANWAR BUKTI PRU DAH HAMPIR | Yeahh.. sekarang sudah kecoh dengan isu politik seks yang melibatkan papa gomo.. Gomo yang dikatakan akan disaman sebanyak RM100 juta oleh anwar ibrahim menjadi isu terpanas minggu ini. Apa cerita selanjutnya?? jom kita baca..

Walau bagaimanapun, gambar aksi gay anwar ibrahim yang disebarkan menyebabkan anwar ingin menyaman papa gomo.. berikutan aksi cium ketiak dan bercumbuan sesama jantina itu, pencacai2 PKR sememangnya berada dalam situasi panas punggung lah.

walau apa pun terjadi, papa gomo masih menunggu kata putus samada anwar ibrahim nak menarik balik saman RM100 juta atau papa gomo akan sebarkan video yang terbaru tu.. semestinya video terbaru itu ada warna dan suara.. memang goyang lah anwar kali ini kan??

kepada penyokong tegar anwar ibrahim, sanggup korang dipimpin oleh seorang lelaki yg mempunyai skandal seks luar tabie tuu kan?? aku bukan tuduh anwar tuu gay.. tetapi beliau ada skandal seks yg buruk.. malu2 lahh sikit kann..

sebenarnya aku kesian kat anwar ibrahim nih bila diperlakukan sedemikian oleh papa gomo tuhh.. sekarang anwar ibrahim dah terjerat dengan apa yg gomo buat... kalau dia saman gomo, video akan tersebar.. kalau dia tak saman, itu bukti bahawa video cium ketiak itu memang benar.. adoii.. 

tuu laa.. sikit2 nak saman.. sikit2 nak saman.. kan dh terkena.. apa2 pun, kita tggu jam 4 petang ini.. adakah papa gomo akan upload video terbaru yang bewarna dan bersuara itu atau anwar ibrahim menarik balik saman kepada gomo.. tungguuu.. saspend laa pulopp...

kenapa skandal seks anwar dah keluar?? itu bukti PRU dah hampir lah tuu.. sabar yerr macai PR.. hari untuk PRU pasti menjelma... jangan menggelabah nk suruh najib bubar parlimen yer... hari2 kekalahan PR pasti tiba... 


JOM LIKE FB FANPAGE AKU...!!