POLITIK MACAM TAHI?? SEMUA KERANA PEMIMPIN MEREKA

Posted in 24 June, 2013
by wan_cikgumuzik

Mungkin ramai yang perasan bahawa permainan politik zaman kini dah semakin membusuk seperti tahi. Semuanya sudah jauh tersasar terutamanya politik juak2 pembangkang. Korang perasan tak?? sekarang mereka lebih banyak bermain dengan kata2 dan menimbulkan persepsi masyarakat.

Membuat tuduhan yang tak masuk akal dan menimbulkan persepsi buruk masyarakat terhadap kerajaan khasnya. Mereka berjuang bermati-matian bagi memastikan persepsi masyarakat terhadap kerajaan sentiasa busuk dan buruk.

Tapi sorry beb..!! Aku bukan jenis yang senang nak terima benda2 yang tersasar dari realiti dan apa yang aku nampak.. Aku masih bukan orang bodoh yang senang2 ditipu oleh ceramah2 pembangkang yang lebih banyak menyalak dari memberi pengetahuan tentang perlembagaan Malaysia.

Ini semua disebabkan oleh kepimpinan yang lebih kepada penghasut dan menimbulkan rasa benci rakyat kepada negara Malaysia khasnya kerajaan Malaysia. Demi merampas kuasa yang jelas dilihat kegagalannya... Tu pun jangann... Bermati-matian menyokong pembangang..!!
Cuba fikirkan.. Bodoh atau tidak mereka yang menentang arus?? Melawan perlembagaan sama laa jugak menentang arus yang semamangnya dah lama menuju ke arah yang betul. Hanya kerana seorang yang bercita2 tinggi nak jadi PM ke-7, hangpa ramai2 jadi bodopiang kan??

Aku tak lah nak memaki lebih2 puak2 stupid tuhh.. Cuma aku kesal kenapa mereka tak guna akal yang waras untuk berfikir sebagai manusia normal? Kenapa harus menjadi pemberontak dan menggoyang perlembagaan yang sedia ada??

Harap selepas baca entri ni, dapat laa korang fikir sikit2 tentang perkara bodoh yg korang pernah buat.. Aku tak kisah korang nak jadi pembangkang.. Tapi jangan lah jadi pembangkang yang STUPID okey... Bijak laa sikit bila bertindak dan berfikir..

JOM LIKE FB FANPAGE AKU...!!