WANCIKGUMUZIK KEMBALI MENULIS | BERBLOG | MAKI ORANG | BERPOLITIK

Posted in 24 June, 2013
by wan_cikgumuzik

Asslamualaikummmmm....!! Wahahahhaa... Dah lama tak menulis sebagai blogger yang sememangnya suka menyakitkan hati org macam dulu2 kan? Aku pasti ada yg merinduinya walaupun membenci.. Kikikiki... Tapi ada aku kisah korang nk benci aku?? Lebih baik korang bencikan perperangan atau pemberontakan yang berlaku di Malaysia..

Aku rasa aku tak pernah plak menimbulkan huru hara sepanjang aku menulis.. Cuma kadang2 aku banyak menulis benda2 yg selalu membuatkan pembaca tacingg ngan ayat2 power aku jerr.. Errr... Itu bermakna penulisan aku berjaya lah kan??

So dulu aku banyak menulis ttg blogger2 hampeh dan keterukkan2 blogger terutama blogger newbie.. hihihihi.. Memang panas lah sape yg baca terutama blogger baru.. Aku rasa kini aku nak memulakan penulisan yg lebih matang dan meluahkan idiologi2 terbaru..

Nampaknya aku mungkin akan menulis sesuatu yang berbentuk politik secara santai dan mengkritik apa sahaja perkara berkaitan politik atau realiti kehidupan.. Oleh itu, secara umumnya aku nk ishtihar bahawa mulai saat ini, blog aku akan berneche politik lah.. Hihihiihi.. 

Tapi itu bukan janji aku... Rasanya penulisan aku nanti mungkin lebih berbentuk personal dan sudah pasti bukan cerita politik sahaja yan akan aku tulis.. Maybe pasal aku gi pasar malam or shoping kat kolumpo tuhh.. HIhihiihii... 

Ok beb.. utk kali ini aku tanak celoteh panjang2 sebab dah lama tak menaip, tetiba rasa lenguh plak jari nk taip panjang2.. Aku harap korang nantikan penulisan aku yg mungkin lebih menyakitkan hati korang terutama puak2 yg membangkang kerajaan.. 

JOM LIKE PAGE AKU JOM..!!