PANAS..!! USTAZ PAS DI PERLIS KANTOI SEBAR FITNAH DAN DIKECAM FACEBOOKER..!!!

Posted in 10 July, 2013
by wan_cikgumuzik

Assalamualaikum dan salam hormat muslimin musilmat yang dirahmati Allah sekalian... Posting pertama semperna hari pertama bulan ramadhan nih agak hot kerana melibatkan bekas calon N10 Kayang yang kalah pada PRU13 yang lepas. (INI LINK FB BELIAU)

Bagi aku, beliau dilihat bagaikan budak tak cerdik aka macai PAS yang kategori LOW CLASS kerana menyebarkan fitnah yang agak melampau. Actually memang aku agak panas dengan penyebaran mcm tuh sebab nyata ianya hanyalah FITNAH semata-mata.. Dan aku dengan cool sekali menegur dan mempersoalkan posting yang ostaz PAS tuhh kongsikan di facebook... (rujuk gambar di bawah) KLIK SINI untuk ke posting tersebut..
Haa... Itu yg aku printscreent selepas aku menegur dan bertanyakan soalan kepada beliau... Secara peribadi aku mengharapkan beliau memberi jawapan yg hebat memandangkan ostaz nih bekas calon N10 Kayang. Tapi hangpa baca lah sendiri apa jawapan ahli Dewan Negeri tak kesampaian nih... mujur lah PRU dulu dia kalah.. kalau dia menang, apa agaknya jawapan2 bodoh yang akan dicakapkan di dalam sidang dewan negeri kan?? Looser tak?? kui kui kui...

Berbalik kepada isu atau gambar yang dikongsi di FB beliau, jelas semuanya hanya dakyah politik kotor puak pembangkang yang sentiasa mencari kesalahan UMNO. Oleh itu posting2 sebegitu lah yang menimblkan persepsi buruk rakyat terhadap UMNO.. Ini perlu dicegah dan dihalang...!! "Kita mesti tentang demi kebenaran..!!" bak kata YB Dato Seri Shahidan Bin Kassim dalam satu sidang media 2-3 hari lepas berkaitan isu portal Malaysian Insider Pembohong.
Aku tertarik jugak dengan komen yang disampakan oleh rakan aku pada posting tersebut.. Jelas sekali fakta yang disampaikan untuk mementang anasir jahat yang disebarkan oleh ostaz PAS nih.. Walaupun nampak mcm kasar, tetapi ianya tetap berisi dan boleh membuatkan ostaz nih tdo tak lena bila membacanya.. Kikikikikiki...

Dilihat agak melampau lah ostaz nih bila menyebarkan dakyah busuk yang sememangnya tiada bukti kukuh untuk menuduh UMNO merupakan punca permasalahan gejala sosial remaja masa kini. Ianya hanya menimbulkan persepsi buruk untuk parti UMNO hanya kerana sekepng gambar.. Ini yang perlu kita TENTANG..!!!
Sengaja aku printscreent jugak beberapa komen rakan2 yang lain takot2 ostaz tuhh padam posting tersebut... Sekurang-kurangnya hangpa boleh jugak baca serba sedikit komen2 mengecam dan memberi amaran sehingga ke tahap ingin membuat laporan polis... Menang wajar kecaman dan amaran yang diberikan kerana kita akan menentang fitnah pembangkang sekeras-kerasnya..!!

Aku juga mewakili semua rakan2 dalam ruangan komen tersebut ingin memberi amaran dan mintak Ustaz tersebut memohon maaf secara terbuka atau kami beramai2 akan kemukakan perkara ini ke pihak atasan termasuk membuat laporan polis di atas dakwaan penyebaran fitnah dan dikaitkan dengan akta hasutan yang sedia ada. Aku mewakili parti UMNO ingin Ustaz tersebut berbuat demikian secepat yang mungkin.. Jangan sampai cerita ini sampai ke balai polis.. PANJANG CERITA BEB..!! 

BERSIHKAN NAMA BAIK UMNO..!!!

JOM LIKE FB FANPAGE AKU...!!