iisshhhkkk..!! Lagi kes cubaan nak bunuh diri - di Terengganu plak!

Posted in 28 March, 2011
by wan_cikgumuzik

Bunuh diri???? Lokasi kejadian adalah di Pasar Besar Kedai Payang Terengganu... Kebetulan aku berada di lokasi semasa kejadian waktu aku pegi ke terengganu tempoh hari... Sedang aku asyik bergambar, aku ternampak satu kejadian aneh... Terperanjat beruk jugak laa aku mula2 tuu...

Bila lensa camera Samsung (bukan DSLR) aku tuhh mengcapture satu sudut di hadapan Pasar Payang nihh.. Aku terlihat sesuatu yang agak ganjil dan menerujakan minda dan perasaan aku nihh... ( Lihat gambar di bawah) Korang nampak tak apa yg aku nampak???
tak nampak sangat yerr.... Ok ok.. aku zoom sikit lagi.....
Haaa... tak nampak dan Masih x jelas??? Yg ni mesti jelas kan???? Hahahhahahahaa....
Owhh... Rupa2nya ada pasangan kekasih yg entah apa mereka buat kat situ aku pon tak tahu lahh.. Tengah krisis rumah tangga atau tgh dating atau tengah menikmati keindahan jalan raya di hadapan Pasar Payang tuhhh rupa-rupanya...
Tak kisah lah apa yg Mereka buat kan?? Tapi bagi aku, tindakan mereka amat merbahaya dan kalau jatuh, busuk2 patah riuk jugak laa kan.. Nak mati mmg laa susah sbb rendah.. Walau bagaimanapun aku masih menganggap bahawasanya cara mereka dating nihh mmg unik, aneh dan rare.. Hahahhahaha...

P/S : Nak dating tuu biarlah berpada-pada... Kih kih kih...