PANAS HATI | APA KEJADAHYA KLIK BUTTON KUAR '9' NEW TAB IKLAN?

Posted in 31 August, 2011
by wan_cikgumuzik

Korang nampak tak gambar hati yang terbakar nih?? Haha.. Dah lama aku tak update blog aku, pastu tetiba ada plak benda yang memanaskan hati aku nihh.. Terus terang aku memang panas dengan keadaan yang akan aku cite sekejap lagi.. 


Korang semua sedia maklum kan dalam teknik nak suruh orang klik iklan nih ada pelbagai cara kan?? ada yang cursor lalu kat gambar dan naik AUTO new window laa.. Pas tu letak perkataan2 menarik pada entri dan korang akan klik perkataan tuu naik iklan.. pastu ada jugak laa yang guna pelbagai2 teknik yang agak kurang menyenangkan korang kan?? Tapi bukan teknik2 di atas tuu yang aku maksudkan telah memanaskan hati aku sebab kita klik hanya satu iklan jerr yang kuar kan.. Lex lah.. Satu new window atau tab jerr yang kuar kan?? Pangkah jerr kalau tanak bagi RM0.20 kat blogger tuu kan..




Macam mana dengan gambar button di atas?? Siap ada ayat MOHON KLIK pastu ada ayat DENGAN IKHLAS? plak tuhh kat bawah button tuu.. Kenape letak tanda tanya? Sebab tanda tanya pada ayat tuu menyebabkan kita akan ada perasaan ingin tahu apa yang ada pada button yang bertulis BLOGWALKING KE TAK NAK BLOGWALKING tuu kan?? So.. Korang pon mesti teruja nak klik buton tuu kan?? Tapi bila korang klik, percaya atau tidak, sebanyak sembilan (9) jenis iklan akan keluar kat new tab ok..




Terus terang aku nk bgtaw korang yang aku memang panas siot bila kena mcm tuu.. Dah laa aku blogwalking sekali jalan 20 blog ke atas dan ada 20 tab kat atas tuu kan?? Bayangkan bila klik button sial tu, terus jadi 29 tab kat tab bar tuu.. Fuyoooo...!! Semua tab dah jadi kecik2 dan susah nak pangkah.. Aku pon menyumpah seranah laa bila terkena mcm tuu kan.. Panas beb..!! shiaalll...!!

 Korang rasa halal tak cara blogger tuu kutip duit iklan mcm tuhh?? Aku pasti ada tab yang siap loading sbb nak padam 9 tab iklan tuhh agak mengambil masa nak pangkah sbb tab dah jadik kecik2.. Siot tol...! Pasti dia dapat hasil dari klik aku tuu kan?? Pastu dapat maki dari aku plak.. HALAL ker duit tuu hah?? Rasanya susah kot aku nak halalkan sbb dia dah bikin aku panas.. Tataw lah korang mcm mana kan?? Haha.. Tapi yang pasti aku pemaaf kalau org tuu datang minta maaf dan mintak halal kat aku.. 




Aku berharap laa sgt kepada kau yang terlibat dengan kisah aku kat atas tuu hentikan laa keje2 bangang mcm tuu... Tak ke mana pon RM0.20 per klik tuu.. Ramai mana orang tertipu dengan button ajaib kau tuhh.. Dah banyak mana dah aku pon tataw kau dapat maki seranah dari pengunjung2 blog kau tuu.. Kau pon tahu kan.. Doa orang terinaiya nihh selalunya dimakbulkan.. Insyaalah.. So, Kepada yang nak beriklan, sila lakukan dengan cara bersih dan beretika lah.. Dapatkan laa rezeki yang halal.. 


Sekian terima kasih dan selamat panas punggung..!!


P/S : Terus terang aku nk bgtaw, aku mmg hentam orang dalam entri nih ok.. Sapa  soh bagi aku panas.. Padan muka..!!


SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR BATIN...