GAMBAR KAHWIN MALEK NOOR | GAMBAR TERBARU

Posted in 12 March, 2012
by wan_cikgumuzik

GAMBAR KAHWIN MALEK NOOR | GAMBAR TERBARU | GAMBAR TERKINI | Tahun 2012 merupakan hari bertuah kepada Malek noor di mana telah bertemu jodoh dengan Dr Wan Asmah Wan Ismail dan telah dijabkabulkan. Kini mereka dah pun bergelar suami isteri yang sah. Perkahwinan Malek Noor juga mendapat liputan meluas di blog2 dalam Malaysia. Aku nak syer gambar perkahwinan Malek Noor yang terbaru nih.. Gambar terbaru laa sebab aku baru tengok kan? Kah kah kah.. 





Hanya itu sahaja gambar sekitar majlis perkahwinan Malek noor dan Dr Wan Asmah Wan Ismail yang diperolehi.. Kang kalau ada lagi gambar2 terbaru, aku akan update entri dan masukkan gambar baru perkahwinan Malek Noor nihh yerr.. Aku akan cuba cari jugak gambar versi fotoshoot atau gambar yang lebih jelas serta berdifenasi tinggi.



JOM LIKE FB FANPAGE AKU...!!