GAMBAR SURAT TUN MAHATHIR KEPADA 3 PERDANA MENTERI ISRAEL

Posted in 01 March, 2012
by wan_cikgumuzik

GAMBAR SURAT TUN MAHATHIR KEPADA 3 PERDANA MENTERI ISRAEL | Kita baru sajaha disebarkan dengan berita bahawa mantan perdana menteri Malaysia Tun Dr Mahathir yang pernah menghantar surat kepada 3 Perdana Menteri israil. Aku memperolehi satu sumber printscreen surat yang didakwa ditulis oleh Tun Dr Mahathir. Anda boleh baca ke tiga-tiga surat tersebut dan fikirkan...

Aku tak pasti samada 3 surat yang Dr Mahathir tulis kat bawah tuhh adakah asli atau tak.. Apa2 pun, korang baca lah sendiri yerr... Aku tak bertanggungjawab sekiranya surat yang aku syer nih adalah palsu... Jom kita baca surat Tun Dr Mahathir yang dihantar kepada tiga Perdana Menteri Israel nih..



Haaa.. Dah baca dah semua surat dari Tun Dr Mahathir yang telah dihantar kepada 3 Perdana menteri Israel nih?? Korang rasa gambar surat di atas tuhh asli atau tak asli? Aku harap gambar tiga surat di atas tuh asli lah yerr.. Korang bijak berfikir, korang buat keputusan.. 

JOM LIKE FB FANPAGE AKU...!!