SYARIFAH ALEYA DAN ASHRAF SAH BERCERAI TALAK SATU

Posted in 03 March, 2012
by wan_cikgumuzik

SYARIFAH ALEYA DAN ASHRAF SAH BERCERAI TALAK SATU | PUNCA PENCERAIAN? | Syrifah aleya syed zainal rashid yang merupakan seorang pelakon dan juga penyampai radio di Hot FM telah sah bercrai dengan suminya Muhammad Ashraf Aasimuddin di mana satu pertemuan yang dibuat di Mahkamah Rendah Syariah Subang Bestari Shah Alam pada 29 februari 2012 lalu Pada jam 10 pagi telah membuktikan pasangan tersebut talah sah bercerai talak satu.

Walaupun sudah sah bercerai, namun hubungan sharifah aleya dan suaminya masih baik dan bagaikan kawan biasa. Tiada permusuhan yang berlaku. Begitulah ulasan sharifah aleya kepada media. 


Pasangan syarifah Aleya dan Ashraf telah berkahwin pada 8 disember 2007 telah dikurniakan anak perempuan kembar aza ameena dan asha ameena yang kini berusia dua tahun setengah. 


Suami syarifah aleya juga mengesahkan bahawa mereka telah pun sah bercerai dengan talak satu di mahkamah dengan cara baik dan mendapat persetujuan masing2..


Kata aku : Aku doakan semoga syarifah aleya dan Ashraf berbahagia dengan keputusan yang diambil... Anak2 sapa laa jaga pasnih kan??



JOM LIKE FB FANPAGE AKU...!!
   


TAGS : PUNCA PENCERAIAN SYARIFAH ALEYA, PENCERAIAN SYARIFAH ALEYA DAN ASHRAF, KISAH PENCERAIAN SYARIFAH ALEYA DAN ASHRAF, KISAH SEBENAR PENCERAIAN ASHRAF DAN SYARIFAH ALEYA, SYARIFAH ALEYA SAH BERCERAI TALAK SATU, PENCERAIAN SYARIFAH ALEYA DAN ASHRAF