VIDEO ADELE PANAS DITONTON | 200 JUTA LEBIH VIEW

Posted in 03 March, 2012
by wan_cikgumuzik

VIDEO ADELE PANAS DITONTON | 200 JUTA LEBIH VIEW | 18SX | Kisah mengenai video lucah adele sangat panas dalam dunia hiburan masa kini. Penyanyi adele yang baru-bari ini menggemparkan dunia dengan video lucahnya membuatkan video klip adele panas di youtube. Video lucah adele yang telah disebarkan oleh teman lelakinya telah pun tersebar ke serata dunia. Namun Adele menafikan bahawa pelaku dalam video lucah tersebut adalah beliau. Mati2 dia tak mengaku beb.

Walau macam mana pun, video lucah adele masih lagi tersebar sekarang dan masih ramai yang mencari video tersebut. Oleh yang demikian, jumlah tontonan video adele nih meletup di youtube. Dah 200 juta lebih penonton yang melihat video tersebut... Korang nat tengok tak video tuhh... Jom layan..




Haaa... video di atas laa yang mendapat tontonan lebih 200 juta view... Dahsyat kan?? Kerana video lucah adele nih, tak pasal2 video klip kat youtube menjadi tontonan panas di youtube...  Adakah kisah sebenar video lucah ini ada tersiratnya?? Nak cari populariti kot?? Sanggup buat video lucah dan sebarkan.. Lepastu ramai laa orang tengok video klip nyanyian adele kat youtube kan?? Strategi promosi artis yang agak berkesan kan??



JOM LIKE FB FANPAGE AKU...!!


TAGS : VIDEO LUCAH ADELE FREE DOWNLOAD, DOWNLOAD VIDEO SEKS ADELE, VIDEO LUCAH ADELE, GAMBAR LUCAH ADELE, 3GP ADELE, DOWNLOAD 3GP ADELE, PENYANYI ADELE DAN VIDEO LUCAHNYA, VIDEO ADELE PANAS DITONTON,