TEMPAH PELACUR ONLINE

Posted in 18 April, 2012
by wan_cikgumuzik

TEMPAH PELACUR ONLINE | Terima kasih kerana anda pelanggan yang bertuah untuk menempah pelacur secara online. Tempahan anda pastinya akan menjanjikan pilihan pelacur yang memuaskan..!! Sila isi borang langanan pelacur di bawah untuk buat tempahan pelacur pilihan anda...

Begitu lah hakikatnya yang berlaku kebelakangan ini. Sememangnya ujud laman web yang menyediakan tempahan pelacur kepada pelanggan2 yang sememangnya mahukan perkhidmatan seks dan hanya boleh membuat pilihan secara online.


Kisah yang dibongkarkan oleh Harian Metro harini sangat menggemparkan di mana ada laman web atau blog yang mengiklankan jawatan kosong untuk pelacur sambilan. Mana2 gadis yang ingin menjadi pelacur, boleh mengisi borang yang disediakan.


Tajuk Harian Metro yang bertajuk BORANG KE NERAKA sememangnya menggemparkan Malaysia kerana ada pihak bapak ayam yang mencari pelacur melalui internet secara online. Bapak2 ayam yang mencari pelacur secara online merekrut pelacur yang mengisi borang seperti memohon kerja dan gadis2 yang menghubungi sendiket tersebut akan dihubungi.


Sendiket akan meminta pemohon menghantar gambar separuh bogel untuk penilaian meletakkan harga pemohon tersebut. Harga pelacur yang mencecah sehingga RM4,000 menjadi tawaran yang mungkin dapat mengaburi mata gadis yang desprate nak cari duit dan nak jadi kaya cepat.. Itulah hakikatnya zaman sekarang..


Untuk berita lanjut, korang boleh beli harian metro 18 april 2012 yerr...


Nasihat aku, semoga SKMM dapat block laman web yang dimaksudkan oleh akhbar metro tersebut.. Pemantauan harus dibuat untuk menghapuskan gejala pelacuran di laman internet nihh..



JOM LIKE FB FANPAGE AKU...!!
 
TAGS : TEMPAHAN PELACUR ONLINE, CARA TEMPAH PELACUR ONLINE, TEMPAH PEALCUR ONLINE, PELACUR ONLINE, RUMAH PELACUR ONLINE, LANGGAN PELACUR ONLINE, LANGGANAN PELACUR ONLINE