VIDEO KEJADIAN SEBENAR KERETA POLIS MEREMPUH PENUNJUK PERASAAN

Posted in 29 April, 2012
by wan_cikgumuzik


VIDEO KEJADIAN SEBENAR KERETA POLIS MEREMPUH PENUNJUK PERASAAN | sekarang semua kecoh pasal polis langgar penunjuk perasaan dan kereta diterbalikkan.. provokasi terbesar dalam perhimpunan BERSIH 3.0 di mana puak pembangkang dan portal2 pembangkang dengan suka hati buat cerita tentang kejadian kereta polis melanggar orang awam dan kereta itu diterbalikkan.. Jom tengok cerita sebenar...!!




GWM rasa perlu diperbetulkan fitnah yang telah dilemparkan oleh pihak pembangkang, terutamanya melalui portal, blogger dan facebooker pro pembangkang mengenai insiden paling memalukan dalam sejarah politik di Malaysia.

Insiden kenderaan polis diterbalikkan oleh penyokong BERSHIT 3.0 ini telah diputarbelitkan oleh portal Malaysiakini, tanpa memberikan sepenuhnya gambaran sebenar ... mengapa kejadian rempuhan kereta terhadap orang awam berlaku.

Lihat dahulu rakaman video oleh portal Malaysiakini ...




Dibawah ini GWM sertakan tiga rakaman video yang boleh disimpulkan sebagai fakta dan bukti kukuh provokasi dan serangan oleh penyokong BERSHIT 3.0 sehingga menyebabkan polis gagal mengawal kenderaan dan merempuh orang awam.

 







Sudah cukup nyata provokasi dan serangan penyokong BERSHIT 3.0 ini terhadap kenderaan polis mengakibatkan kegagalan mengawal kenderaan.

Rakaman video ketiga jelas menunjukkan penyokong BERSHIT 3.0 ini membaling botol air ke arah kenderaan polis sehingga pecah cermin hadapan.

Rakaman ini juga jelas menunjukkan balingan botol air oleh penyokong BERSHIT 3.0 ini turut terkena kepada polis yang sedang memandu kenderaan ini, sehingga menyebabkan kenderaan ini gagal dikawal.

Dua orang awam menjadi mangsa akibat perbuatan yang cukup tidak bertanggungjawab oleh para penyokong BERSHIT 3.0.



Rakyat perlu melihat ketiga-tiga rakaman video ini dengan sebaik-baiknya. Fikir dan nilaikan dengan akal yang bijak. Siapa sebenarnya pencetus provokasi ini ... SUMBER