GEMPAR..!! MALAYSIA BUKAN NEGARA ISLAM..!! WAJIB BACA..!!

Posted in 26 June, 2013
by wan_cikgumuzik

Malaysia buka negara islam rupa-rupanya... kenapa lah aku baru tahu nih? Ketingalan zaman betol lah aku nih kan?? Sampai tak tahu mana2 nih...

Ok lah.. Kisahnya aku seperti biasa berdebat di ruangan komen dengan macai2 PR nih.. Macam lah korang tak kenal aku kan?? Memang suka sangat2 nk lawan dakyah macai2 PR nih.. Entah lah.. Dah jadi mcm hoby disamping mempertahankan Parti keramat UMNO yang aku sayangi.. Ada pulak terjumpak macai yg agak bangang dok kata Malaysia bukan negara Islam..

Kenape?? Tak percaya?? Hihihihi.. Hangpa kena percaya lah yerr sebab aku dah Print Screen ruangan komen di mana Makhluk pencacai PR tuhh mendakwa bahawa Malaysia bukan negara Islam.. Itu alasan dia kenapa dia tentang kerajaan Malaysia yang sedia ada nih.. Jom kita layan seketika gambar yg aku printscreent nih..
KLIK GAMBAR KALAU NK BAGI BESAQ
Nampak tak?? Nampak tak?? Hihihihi... Lawak kan?? Agak2 sapa yang menghasut dia sampai jadi mcm tuu kan?? Memang sekeras2nya dia kata Malaysia bukan negara islam.. Pelik kan?? ada jugak org yg mcm tuu kan?? ADAKAH dia tak tahu perlembagaan atau pun dia memang sengaja cakap mcm tuu?? atau dia memang tak tahu... Haaa... Ini lah bahayanya masyarakat masa kini.. Tak pandai tetapi berlagak pandai.

Ok lah... Aku ada laa google sikit pasal perlembagaan ttg negara islam nih.. Kalau nk copy paste artikle dia, mmg 14 page lahh nk baca huraian dia.. Kalau korang rajin nak baca, sila lah KLIK SINI untuk memastikan bahawa Malaysia sememangnya sebuah negara islam.. Dan aku harap sgt korang pi lah baca yerr.. Jangan jadi org bodoh tetapi takmo tuntut ilmu...

Ilmu hanya di hujung jari sahaja sekarang... Betol tak?? kalau Tak caya KLIK SINI dan hangpa akan dapat hasil carian utk perkataan "perlembagaan malaysia negara islam" kat google. kat situ banyak ilmu yg boleh dikutip dan menjadi bukti bahawa malaysia adalah negara islam.. Hadoii.. Patut lah wujudnya macai2 PR yg pekak kan? Rasanya depa nih malas nk membaca kot??? Kuat sgt dgr ceramah pembohong PR tuhh.. Kesian kan??

JOM LIKE FB FANPAGE AKU...!!