[EDISI BANGANG] CYTRO BN VS CYTRO BN

Posted in 31 May, 2014
by wan_cikgumuzik

Aku pun tak pasti apa punca utama puak2 alam maya BN yg bertelagah sesama sendiri nih.. habis pekung dubuka sehinggalah ada yg membuat dakwaan dibayar sehingga puluhan juta ringgit..

Aku akui mmg aku juga seorang blogger yg menulis apa sahaja yg aku fikir.. tapi tak de laa sampai nk bertelagah sesama blogger nih.. dan aku pun tak pernah nk amik pot ngan puak2 yg didakwa cybertrooper berbayar..

Aku buat keje tadak yg bayar pun apa hal..?? Tak duduk dalam mana2 kumpulan dan berkawan dengan semua org.. semua pejuang2 alam maya aku anggap kawan2 aku tak kira puak..

Lebih haru lagi pekung yg dibuka tak tahu kesohehannya menjadi permainan cybertrooper pembangkang plak.. tak ke nampak bodoh gitu..?? Tak pasal2 bagi point kat puak pembangkang.. kerana hangpa.. dengan aku2 sekali dituduh mendapat upah..

Apa jaddah ni weh.. kalau aku dapat bayaran sama tak pa jugak.. pendapatan blog aku pun hanya pada iklan2 yg bersepah dalam ni jaa.. lepas habuan bill intenet dah lah.. lagipun aku berblog nih sekadar hobi jaa pun.. bukan nk jadi kaya..

Woiii.. hangpa berenti lah bertelagah.. nampak bangang jaa.. kerana hangpa 2-3 orang.. habis semua pejuang2 alam maya yg tak berbayar mcm aku terpalit tahi yg korang tabur.. apa cerr wehh.. kalau tak tahan kena kritik.. tutup jaa semua media sosial yg ada dalam henpon tuu.. duduk umah diam2..

Ok lah.. aku harap hangpa boleh guna otak yg waras lah yerr.. jangan tunjuk sangat perangai macai tuu..