MACAI PAKATAN MEROYAN SPIN ISU PERKAUMAN LEPAS KALAH #PRKTelukIntan

Posted in 01 June, 2014
by wan_cikgumuzik

Pertama sekali aku nk ucapkan tahniah kepada BN yg baru sahaja merampas kerusi pembangkang di teluk intan.. memang pada mulanya aku kurang konfiden selepas beberapa kerusi gagal dirampas dalam PRK kebelakangan ini.

Tapi kali ini rakyat dah buktikan kuasanya dengan memilih BN sebagai pemimpin di teluk intan.. Ok.. berbalik kepada topik yg tertera pada tajuk artikel ini..

Memang nampak sangat macai2 pakatan dilihat sangat terdesak dengan memainkan isu perkauman setelah calon BN yang menang adalah seorang berbangsa cina. Maka bagi mereka pilihan pengundi adalah salah kerana menolak calon melayu dari DAP..

Perasan atau tidak, mereka (cai pakatan) mula menyalak pasal bangsa pulak.. bab agama mereka terpaksa lupakan kerana calon melayu DAP sahabat perjuangan mereka terang2 menolak Hudud.. Maka isu kaum sahaja lah yg boleh disalak macai..

Agak kasihan apabila selepas calon BN menang.. Macai pakatan bersorak salak "hidup melayu..!! Hidup melayu..!!" Walaupun yg menang itu adalah seorang cina.. Jelas kan betapa terdesak dan sakit hatinya macai2 pakatan yg memang sampai mampos tak akan pernah terima kekalahan nih..

Mereka kini menjadi beruk2 yang terkinja-kinja kecewa dek kekalahan gadis idaman lebai2 PAS yg menyokong seorang perempuan Islam yg menolak hudud.. nak tanya.. bahalol ke bangang mereka ini yaa..?? Dah kalah tuu kalah lah.. lagi mau salak..??

Esok2 kita tggu pulak apa macai akan spin ttg PRK Teluk Intan kali ni.. adakah blackout..?? Pengundi hantu..?? Undi dua kali..?? Atau SPR tidak telus..?  Owhh yaa.. baru teringat.. ada satu lagi spin yg dibuat oleh cacai pakatan..  nak tahu apa..?

Haa.. pasal bilangan jumlah pengundi yg keluar mengundi tidak sepadan dengan bilangan undi.. fakta haramjadah mana cacai pakatan dapat pun aku tak pasti.. figure2 tuu aku hanya nampak dari posting2 kekalahan macai pakatan jaa.. Apa2 pun kita pasti ada jawapannya.. tunggu aje lah yer.. kalau aku dapat jawapannya.. Aku akan kongsikan dengan korang ok..

Babai..!