[EDISI BONGKAR] MACAI PR SPIN JUMLAH PENGUNDI TIDAK SEPADAN DENGAN BILANGAN UNDI

Posted in 01 June, 2014
by wan_cikgumuzik

Tersebut lah kisahhhh... maka tersebutlah kisah macai PAKATAN cuba merogol minda rakyat dengan menfitnah angka-angka yang entah dari mana mereka dapatt.. Pada gambar pertama aku dapat dari msg whatsapp seorang macai pakatan.. 

Ok.. jom kita tengok pada baris yang bertulis ">>>40,626 vs 39,850?" tersebut.. Maka peroleh lah mereka satu jawapan ">>>776 extra votes?" yang entah dari mana sumbernya pun aku tak tahu.. hampir dua jam jugak lah aku mentelaah laman2 sosial nak cari jawapan adakah benar keraguan angka 776 tersebut. Maka hasilnya aku dah dapat apabila terjumpa satu sumber tepat yang jelas.. jom tengok gambar di bawah..
Ok.. itu adalah salah satu helaian mata atau "score sheet" keputusan PRK teluk intan yang SAH dan boleh dipercayai.. Hangpa masih tak jelas dengan jadual2 figure di atas.. Ni haa aku nak bagi yang lebih jelas dan mudah difahami... Kemudian.. Hangpa compare tgk dengan apa yang macai pakatan dok gonggong tadi..
Nampak tak?? dan faham tak di mana perbezaan FAKTA SEBENAR dengan FAKTA haramjadah macai pakatan?? masih tak faham?? ok aku buat satu perbandingan cara pengiraan dari macai bangsat dan pengiraan sebenar dari FAKTA yang betul..

PENGIRAAN MACAI BANGSAT
Jumlah keluar mengundi = 40,626
Pengundi hadir mengundi = 39,850
Ekstra votes = 776

FAKTA SEBENAR-BENARNYA
Jumlah keluar mengundi = 40,668
Pengundi hadir mengundi = 40,668
Ekstra votes = 0

Ok.. Nampak tak perbezaan di atas.. Semata-mata mahu kelirukan rakyat.. Di manakah mereka memperoleh angka 40,626 dan 39,850 tersebut?? Sedangkang apa yang jelas pada "score sheet" adalah angka 40,668 sahaja... Mana datangnya angka 40,626 dan 39,850 yang digonggong macai pakatan utk menyatakan SPR tidak telus dan ada lebihan angka 776 tersebut??

Betapa bangsatnya permainan macai pakatan kan?? Harap rakyat sedar kejahatan dajjal macai2 pakatan yang sentiasa akan menyesatkan korang semua dengan fakta2 PALSU dan DUSTA semata-mata dek gilakan kuasa.. 

MACAI PAKATAN DAN FITNAH BERPISAH TIADA..!!

JOM LIKE FB FANPAGE AKU...!!