ANAK BARU MAWI DAN EKIN | TAHNIAH

Posted in 28 February, 2012
by wan_cikgumuzik

GAMBAR ANAK BARU MAWI DAN EKIN | TAHNIAH | Tentu ramai sudah tidak sabar lagi untuk melihat gambar anak baru mawi dan ekin kan?? Macam mana laa agaknya wajah anak mawi dan ekin nih kan?? Aku pun dok ternanti2 jugak gambar anak perempuan mawi dan ekin yang baru dilahirkan nih.. Sabar jer lah... Sama2 kita nantikan yerr.. Tahniah diucapkan kepada mawi dan ekin kerana telah mendapat seorang anak perempuan semoga semuanya sihat2 belaka.

Buat masa sekarang, gambar anak mawi dan ekin belum lagi dikeluarkan oleh mana2 pihak. Sekiranya aku dah dapat gambar anak baru mawi nih, aku akan segera upload kat dalam entri nih yerr.. Harap bersabar taw..!!


Tahniah sekali lagi diucapkan kepada mawi dan ekin kerana berjaya mendapat seorang anak perempuan.. Nak tunggu gambar anak baru mawie dan ekin?? Sentiasa laa pantau2 kat blog ini yerr.. Aku akan dapatkan secepat yang mungkin...



JOM LIKE FB FANPAGE AKU...!!


TAGS : GAMBAR ANAK MAWI DAN EKIN, GAMBAR ANAK BARU MAWI DAN EKIN, GAMBAR TERKINI ANAK MAWI DAN EKIN, GAMBAR TERBARU ANAK MAIW DAN EKIN, GAMBAR ANAK EKIN DAN MAWI, ANAK BARU EKIN DAN MAWI, KOLEKSI GAMBAR ANAK MAWI DAN EKIN,