BIODATA PELAKON 7 PETALA CINTA SHIMA ANUAR | GAMBAR SHIMA ANUAR

Posted in 30 March, 2012
by wan_cikgumuzik

BIODATA PELAKON 7 PETALA CINTA SHIMA ANUAR | GAMBAR PELAKON SHIMA ANUAR | Setelah menonton cerita 7 petala cinta, banyak persoalan yang timbul tentang pelakon berpurdah yang bernama Saidatul Nafisa lakonan Shima Anuar. Siapa Shima Anuar yang yang berlakon dalam filem 7 petala cinta tuhh?? Jom kita tengok wajah sebenar beliau...

Haa.. kat atas tuu laa gambar sebenar pelakon 7 Petala cinta yang berpurdah tuhh.... Boleh tahan laa kan?? Dah nama pon berlakon kan??? Sudah pasti akan membawa apa sahaja watak yang diberikan ye tak?? Apa2 pun tahniah laa kepada Syima Anuar kerana berjaya membawa watak yang bagi aku ok laa sebab awk tuu pelakon baru kan..
Apa2 pun terus terang aku nak bagitaw bahawa aku jatuh cinta dengan Saidatul Nafisa dalam filem 7 Petala Cinta... dan kalau dengan Syima Anuar, tak kot... kekeeekke.. Errr.. merepek plak aku.. jom lah kita tengok Biodata Syima Anuar pelakon 7 Petala Cinta nih..


BIODATA SYIMA ANUAR PELAKON 7 PETALA CINTA


NAMA SEBENAR: Noor Hashimah Bt Anuar

TARIKH LAHIR: 8 April 1991

TEMPAT LAHIR: Kuala Lumpur

AYAH: Anuar Md Yunus

IBU: Allahyarhamah Aziah Ahmad

KELUARGA: Anak keempat daripada 6 beradik
KERJAYA: Pelakon

FILEM: Flat 3A, Bini-biniku Gangster, Sumpahan Kum Kum, 7 Petala Cinta, 'X'

DRAMA: Klik(astro), Ku Sangka 2 Rupanya 3(rtm), Impian Raya Emelyn(tv9) 



Haaa... Itu jerr kot maklumat biodata pelakon 7 petala cinta yang perlu korang tahu kan??? Apa2 pun aku masih dok tercari2 jugak, dalam cerita bini2ku gangster, yang mana satu eek Syima Anuar nih kan?? Heheheheehhehee.. Lastly aku nk bagitaw.. Filem 7 petala cinta memang terrrbaeeekkk..!!!




JOM LIKE FB FANPAGE AKU...!!



TAGS : BIODATA PELAKON 7 PETALA CINTA SHIMA ANUAR, BIODATA DAN GAMBAR SHIMA ANUAR 7 PETALA CINTA, BIODATA SHIMA ANUAR PELAKON BARU, BIODATA PELAKON BARU SHIMA ANUAR, BIODATA PELAKON BARU SHIMA ANUAR 7 PETALA CINTA, GAMBAR PELAKON BERPURDAH 7 PETALA CINTA,GAMBAR PELAKON 7 PETALA CINTA BUANG PURDAH,